Zgodnie z kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa

Praktyczny KURS DOGOTERAPII (4 weekendy I - III 2026)

3 paź

W dzisiejszym świecie, w którym tempo życia jest niezwykle szybkie, a stres i niepokój stały się codziennością, coraz więcej osób poszukuje alternatywnych metod wsparcia zdrowia, poprawy nastroju i samopoczucia. Dogoterapia oddziałuje holistycznie na człowieka. Obecność spokojnego psa może podnieść poziom serotoniny oraz obniżyć poziom kortyzolu (hormonu stresu). Dogoterapia działa wspomagająco, to terapia dla tych, dla których pies będzie motywatorem do działania i poprawy funkcjonowania w różnych obszarach.

Praktyczny KURS DOGOTERAPII (4 weekendy I - III 2026)

Co zyskujesz?

Praktyczne przygotowanie do samodzielnego prowadzenia dogoterapii (kynoterapii) zaraz po zakończeniu kursu, obejmującego także praktyki.

Mikropoświadczenie imienne potwierdzające udział w formie doskonalenia zawodowego.

Dlaczego warto?

Kurs prowadzą właścicielki marki DOGOTERAPIA W ŁODZI, mające na swoim koncie setki godzin zajęć dogoterapii dla osób w każdym wieku.

Kurs realizowany jest według autorskiego programu prowadzących.

Nie musisz mieć własnego psa.

GDZIE?

Łódź, ul. Rogozińskiego 6A

TERMINY SPOTKAŃ w RAMACH KURSACH

09 stycznia - 11 stycznia 2026 (piątek* - niedziela)

30 stycznia - 1 lutego 2026 (piątek - niedziela)

27 lutego -1 marca 2026 (piątek - sobota)

20 marca - 22 marca 2026 (piątek - niedziela)

*W przypadku grupy mniejszej niż 10 osób - bez piątków.


Dodatkowo: 9 h praktyk/obserwacji zajęć z udziałem prowadzących.

Prowadzące/-y

mgr Małgorzata Waczyńska-Bartos

mgr Małgorzata Krzemińska

Koszt

Cena: 5.000 zł**

** Usługa zwolniona z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o VAT

W cenie

Kawa, ciastka - bez limitu

Obiady - z karty w soboty i niedziele

ZAPISZ SIĘ

Kliknij tutaj, aby się zapisać

To nie wszystko!

Więcej tematów w portfolio danego prowadzącego. Ceny szkoleń/kursów dopasowujemy po ustaleniu miejsca i czasu trwania oraz liczby uczestników.

Napisz do nas
Lista szkoleń jest listą otwartą. Nie ma jakiegoś szkolenia na liście - ZAPYTAJ O NIE

Przeglądaj inne artykuły

Dialog motywujący i inne narzędzia w pracy z nastolatkiem sprawiającym trudności wychowawcze 18 lis
Zgodnie z kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa
Dialog motywujący i inne narzędzia w pracy z nastolatkiem sprawiającym trudności wychowawcze

Dialog motywujący (DM) koncentruje się na takim oddziaływaniu na rozmówcę, aby wzmocnić jego efektywne zaangażowanie i wprowadzanie istotnych zmian w życiu. Szczególne zastosowanie znajduje w obszarach odnoszących się do złożonych, długotrwałych i trudnych do zmiany problemów, jak samodestrukcyjne ryzykowne zachowania. Za pośrednictwem określonych strategii motywujących i umiejętnie prowadzonej rozmowy motywującej możliwa jest zmiana motywacji zewnętrznej na wewnętrzną motywację do zmiany. Ta skuteczna metoda pracy znajduje zastosowanie nawet u najbardziej oporującego rozmówcy. (Polski Instytut Dialogu Motywującego - www.pidm.pl)

Odpowiedzialność prawna nauczycieli 29 wrz
Zgodnie z ustawą PRAWO OŚWIATOWE i innymi przepisami prawa
Odpowiedzialność prawna nauczycieli

Odpowiedzialność stanowi jedną z podstawowych cech postępowania człowieka w stosunku do innych, będąc jednocześnie wielowymiarową definicją, której fenomen polega na różnych relacjach i sytuacjach społecznych, stanowiąc jednocześnie wyjątkową właściwość postępowania odnoszącego się do realizowania podstawowych potrzeb drugiego człowieka. Pojęcie odpowiedzialności przestało być zatem jedynie definicją ontologiczną czy moralną, a stało się terminem ukonstytuowanym prawnie ("Odpowiedzialność prawna nauczyciela – teoretyczna refleksja pogłębiona", Prokuratura i prawo 3, 2024)

AWANS ZAWODOWY i OCENA PRACY NAUCZYCIELA - po zmianach przepisów prawa w 2025 roku 29 wrz
Zgodnie z ustawą PRAWO OŚWIATOWE i innymi przepisami prawa
AWANS ZAWODOWY i OCENA PRACY NAUCZYCIELA - po zmianach przepisów prawa w 2025 roku

Nowela ustawy z 25.07.2025 Karta Nauczyciela, wprowadziła od 1 września 2025 r. zmiany m.in. w awansie zawodowym nauczycieli początkujących oraz w zasadach oceny pracy wszystkich nauczycieli. Trwają także prace legislacyjne nad nowelizacją rozporządzenia w sprawie oceny pracy nauczycieli. To powoduje, że kolejny rok będziemy mieli w szkołach nauczycieli, którzy realizują awans zawodowy w oparciu o nowe przepisy, jak i przepisy przejściowe. Dyrektor będzie musiał zatem pamiętać, które przepisy stosować w danej sytuacji ("Awans zawodowy i ocena pracy nauczycieli od 1 września 2025". Wolters Kluwer)

Statut szkoły/przedszkola/placówki – aspekty prawne 29 wrz
Zgodnie z ustawą PRAWO OŚWIATOWE i innymi przepisami prawa
Statut szkoły/przedszkola/placówki – aspekty prawne

Problematyka szkolnych statutów stanowi dziś istotne wyzwanie, zwłaszcza że problem jest wielopłaszczyznowy. Zgodnie z przepisami (Art. 42 ust. 1 ustawy o systemie oświaty) projekt statutu lub zmian postanowień statutu przygotowuje rada pedagogiczna - nauczyciele, na których spada obowiązek tworzenia statutu szkoły, choć posiadają wybitne umiejętności pedagogiczne, rzadko dysponują wykształceniem prawniczym. Konsekwencją braku tej specjalistycznej wiedzy jest często nieprawidłowa interpretacja przepisów ustawy prawa oświatowego i systemu edukacji oraz zapisy szkolnych statutów, które naruszają obowiązujące przepisy prawa ("Szkolne statuty łamią polskie prawo. Niektóre przykłady szokują", Portal Samorządowy, 2024)

Kontakt

Skontaktuj się z nami